BudakComel
hari nangis sedunia :'(
Tuesday 20 September 2011 | 09:08 | 0 dazzle(s)
grrr -.- bengang betol aku kat sekolah tadi . ade ke patot CIKGU  tuh cakap kami niy tudoh dea makan duet kami ? err , sikit ponn kami tak cakap yea . aku tawu laa gaji dea banyak . kfine . dea cakap yang dea dapat tawu daripade USTAZAH niyy . and then , kami ponn tanye laa USTAZAH tuh . dea ponn cite laa .. tp , ape yang USTAZAH cerite , jawoh berbeza daripade ape yg dikatakan oleh CIKGU tuh . ini menimbulkan satu perasaan iaitu perasaan marah ! boleh pulak dea nangeh-2 . nak kate kami cakap bukan-2 tak ponn . lantak lahh . malas aku nak cite panjang-2 .

oke , niy cerite second pulak ;) tadi , waktu last , kami studyy . tibe-2 CIKGU kami dapat satu panggilan . kami bwt donow jea laa kan . lepas cikgu tuh letak fone jea , CIKGU nanges , kami tanye kenape ? then , CIKGU ckp , adik cikgu nazak (sambilnangis) . alyana ponn pegi laa pujok cikgu . kami blaja ponn kejap-2 jea . kesian kan ? aku ponn nak nangis gk ;'( tp , ape nak bwt , ketentuan ILAHI . so , kite kene terime jea laa . kami doakan cikgu tabah . harap jugak adik cikgu sembuh . insyaAllah ;) keajaiban TUHAN kan , mane kite tawu ?

ehh , oke laa .
mesti kowank bosan kan tgk aku membebel niyy .
enjoy jea laa ea .
tak de kene mengene antare yg hidop ataupon yg telah meninggal dunia ;)
kbaii <3

OLD / NEW

   
videokeman mp3

" >
Open Cbox
Blogger