BudakComel
wow !
Saturday 3 September 2011 | 21:19 | 1 dazzle(s)
3sept2011 , jam 3petang ,
rumah aku telah dihujani dengan kawan-2 aku .
bez siott !
geng mule-2 datang ,
ujay , aniq , safuan , abdurrahman n adek saudara safuan .
geng yang 2nd pulak ,
kurie , epy , arip , azizan n sape ntah . aku lupe namenye . #maaf
pastuh ,
najwa dengan dayah pulak datang .
ade lagi , belom habes lagii ,
ade lagi satu puak yg datang .
terdiri daripade
madi , natasya , asyura , ika (palingkecoh)
amir , azizi , faris
kalo ade lagi yg aku tak sebot .. sorry yea , aku lupa .
haa , aku ingatkan da habes ,
rupenye , ade lagi ..
niy pulak yg datang ,
fara , adek dea (erni) , fara syuhadah n tipah .
haa , ramai kan ?
gelabah gilea aku semalam .
niy tak cukop , tuh tak cukop .
sampai nak tangkap gamba ponn tak sempat .
haha .
sorry , tak de gamba .

btw ,
kami enjoyy jea semalam .
walauponn gelabah . tetap bez !
thankz korang datang rumah aku :)
bez gilak lahh .
haha .
tuh jea nak cite .
klaa ,
babaiiii <3

OLD / NEW

   
videokeman mp3

" >
Open Cbox
Blogger