BudakComel
PMR :D
Thursday 27 September 2012 | 07:35 | 0 dazzle(s)
Hyehye . Assalamualaikum .
Dah lama kan tak update blog ?
Ahli KEPARAT katanya .
Okayy , PMR is getting near .
Semua preparation dibuat dgn rapi .
Fuhh , takot sebenarnya .
I wish i can move from smk dengkil next year .
Percubaan Trial ? Fuhh , boleh laa.
Tp , aku dgn kwn-2 aku dah mohon sekolah lain untok kami pergi .
Kebanyakannya mohon sms banting .
And me too .
Tp , selain sms banting , aku ada jugak mohon skola vokasional .
Vokasional mana ? Alahh , yg paling jaoh dgn rumah aku niy .
Mana ? Skola Volasional Sepang .
jarak dari rumah aku kurang dari 3km . Got it ?
Lepasniy nak try mohon MRSM pulak .
Belom cuba belom tahu .
Pray for me ehh ? :)
Thank you for reading .
Byebye .
Assalamualaikum .

OLD / NEW

   
videokeman mp3

" >
Open Cbox
Blogger